Vecka 33

Här går det undan!  Nu kliver vi in i vecka 33 och jag minns när jag själv bara var i runt vecka 20 och läste om andra som var i vecka 33,34,35 osv. Kommer ihåg att jag tänkte att "nu är det inte alls långt kvar för de tjejerna!" men nu när jag själv kliver in i här känns det som evigheter kvar konstigt nog. Det är visserligen bara 55 dagar kvar och det är ju inte alls lång tid men nu längtar vi så in i bomben här hemma ♥
 
Magen växer på och det känns, när jag skyndar eller stressar får jag direkt sammandragningar som tvingar mig sakta ned. Huvudet ligger ju nedåt och när jag går så får jag till och från känningar i bäcknet. Nu för tiden när bebis lever rövare inne i magen så både syns och känns det otroligt mycket. Ibland kommer han åt revben och ibland sträcker han på sig så mycket att man undrar om han tänker ta sig ut genom naveln ;) Men det gör inte så mycket för så länge han mår bra där inne så är jag nöjd. 
 
 
Lilla busen, tänka sig att snart ses vi! Mamma och pappa längtar så efter dig! 
 
 


Postat av: Sara

Åh jag minns den dagen vi luskade ut att ni skulle bli föräldrar. Det känns ju som eeevigheter sedan, men rätt coolt att ha fått vara med ända från början! Lycka till idag på ultrsljudet och hälsa från oss! :)

Svar: Ja det var ett tag sen nu, fast jag tycker ändå tiden gått fort sen dess :D ahrå jag lovar att hälsa från er :) ♥
None None

2013-04-25 @ 07:46:31
URL: http://fajndivajn.wordpress.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!