Vecka 31

 
Idag kliver vi in i vecka 31 (30+0) och kan checka av ännu en milstolpe, skönt som attan! Varje vecka som går gör mig lugnare och lugnare och jag känner mig så lyckligt lottad som sluppit komplikationer (peppar peppar!). För när man är gravid och tung vill man att bebis gärna får komma tidigare, får man gå över tiden så klagas det hej villt (självklart förståeligt) men får man barn för tidigt och får spendera tid på sjukhuset så är man avis på de personer som faktiskt får gå hela graviditeten (lika förståeligt detta). Därför känner jag mig tacksam över varje dag lillfisen är kvar i magen för det betyder att han har det bra där inne ♥
 
Tröttheten kommer smygandes och jag börjar känna av att jag faktiskt är höggravid. När jag är i skolan kan jag längta så mycket efter min säng att jag blir gråtfärdig. Haha, det är nästan sant. Men jag har så svårt att sova på nätterna, jag vaknar till och från hela tiden. Antingen måste jag kissa eller så är lillfisen vaken och sparkar undan ett och annat organ eller så ligger jag konstigt. Så på senaste tiden har sömnen blivit drabbad och jag önskar så att det inte är såhär fram till förlossningen för när bebis kommer vill jag känna mig något utvilad iaf. Men vad gör det om hundra år när allting kommer kring? 
 
Nej nu ska jag unna mig ett glas cola och sedan hoppa in i en dusch (HA! vem försöker jag lura? Jag ska vagga in i en dusch..)


Postat av: Sara

Fina Lina <3
Vi håller tummarna att han stannar så länge han kan! Skulle han få bråttom ut så finns vi här och hjälper till! :-*

2013-04-11 @ 11:53:14
URL: http://fajndivajn.wordpress.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!