Tillväxtultraljud

 

En liten fot ♥
 
 
En liten suris i profil ♥
 
Bebis mådde helfint inne i magen och väger i dagsläget 2200 gram. Han beräknas väga 3800 om han kommer på utsatt datum och jag kan inte vara mer än nöjd. Min fina lilla kille, som jag älskar dig redan. Barnmorskan gjorde allt vad hon kunde för att få fina bilder på ansiktet men han vägrade kika fram, han ligger med huvudet nedåt och ansiktet ned mot bäcknet så att säga, tillslut lyckades hon buffa så han kika fram lite i profil iallafall men man såg hur hela läppen började hänga när hon bökade med magen, hihi. Han ville inte att vi skulle bråka med honom helt enkelt. Men det är så häftigt att få se sin lilla bebis och så befriande att höra att allt ser så bra ut. Tio fingrar, tio tår, en snopp, hjärtat såg fint ut och lika så hjärna och mage. Det värmer så i hjärtat att höra. 
 
Och idag köpte vi allting till skötbordet, ett paket blöjor i storlek 1 och ett paket i storlek 2, våtservetter, torklappar och skumgummilappar, olja till bad, shampoo och kräm till röd rumpa. Nu fattas inte mycket föruom blöjhink, thermos, babygym, bröstpump och lite fler nappflaskor och nappar samt lite badhanddukar till lillen. Sedan är banne mig allting redo för bebisens ankomst och jag kunde inte längta mer efter min prins ♥



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!