Party hos Sara!

Ikväll har det varit sexparty hemma hos Sara, så det kom dit en tjej och berättade lite om olika produkter så fick folk köpa vad som man nu fann intressant (precis som alla andra sexpartyn ser ut). Har haft en supertrevlig kväll och umgåts med fina tjejer. Dock måste jag säga att jag önskade att jag också fick dricka vin och strawberry daiquiri för att sen gå ut och dansa, men efter sommaren så kanske det blir min tur.. Haha.
 
Förresten! Jag har hittat ett sätt att lösa mitt stora köpa-filt-samvete. Jag har hittat en filt jag tycker är nästan lika fin och som dessutom passar till vagnen i färgerna, för endast 199 kr istället för 799 kr (!!!!). Ett himla stort kap och det blev en beställning på direkten. Jag är lite bekymrad över att den ska vara lite stor men den får vikas dubbelt eller så får jag klippa den och sy en sömn tvärs över bara. Så det löser sig! 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!