Härliga fredag

 
Jag har verkligen världens bästa sambo. Han åkte iväg och skulle handla lite och kommer hem med en tidning och gifflar till sin gravida tjej, hur sött? ♥ 
 
Jag tog med mig ett glas coca cola, ett gäng gifflar och tidningen så la jag mig i ett bad och låg minst en timme och läste. Det finns inte mycket som slår att lägga sig i ett varmt bad och bara slappna av, speciellt nu när jag känner mig tung och får ont i rygg & fogar titt som tätt. Undra hur ofta man hinner det sen? Hihi. 


Postat av: Sara

Ååh bara njuuut så länge du kan! :) I början kommer det kanske inte vara så mkt egentid, det beror ju på hur snäll bebis ni får ;) Sen kanske du också har en supersnäll sambo som avlastar och låter dig ta ett bad eller vad det nu än är du behöver så att du kan ladda om. Det är superduperviktigt!

Svar: Hihi ja jag ska verkligen försöka! Och du har helt rätt, vi kanske får världens snällaste som mest sover eller så får vi en bebis som bara vill ligga i famnen konstant. Och så får Daniel, som du säger, ta bebis när jag behöver ladda om ;) Men jag tror inte riktigt man förstår innebörden av att "ladda om" och "njuta av ett bad" fören man sitter där med fullt upp, hihi.
None None

2013-04-20 @ 13:52:10
URL: http://fajndivajn.wordpress.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!