Förlossningsförberedande

 
Idag var jag och älsklingen på kk för att lyssna på en föreläsning om vad som komma skall. Jag hade dock väntat mig lite information om smärtlindring men det tog de inte upp alls. Det handlade om hur förlossningsrummen såg ut, vad som sker när man kommer dit och vilka som arbetar där. Ungefär dessa ämnen berörde barnmorskorna så det var inget som vi inte redan visste om men det var trevligt iallafall att få en liten inblick. 
 
Annars har dagen gått i ett. Har putsat fönster, strykit och bytt gardiner, dammsugit och skurat golv, skurat alla skåpluckor i kök och alla garderobsdörrar i hallen, torkat väggar osv. Känns jätte skönt att ha detta gjort innan våra födelsedagar och innan bebisen kommer för putsa fönster är inget jag kommer prioritera när bebben är här. Då är det bara dammsuga och torka golv/damma som krävs för underhåll :) 
 
Låt morgondagen gå fort för på Torsdag får vi se älsklingen i magen igen.. Som jag längtar!!
 
 


Postat av: Sara

Vi längtar också efter att få se kotten på fredag när ni visar de coola 3D bilderna! ;) Hurra!

2013-04-23 @ 21:50:13
URL: http://fajndivajn.wordpress.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!