Fint från newbie

Jag tycker Newbie har så himla mysiga kläder och jag har redan en hel del från Kappahls sortiment, men dessa fyra sötsakerna får hemskt gärna flytta in i lillens byrå. Jag har dock bestämt att jag inte ska köpa så mycket mer än det vi redan har för vi börjar få ihop en hel del och jag är dels rädd för att vi inte ska hinna använda allting och dels vill jag inte köpa allt jag önskar för då kan man inte önska något av familjen sen. 
 
Nej nu ska jag värma en pirog och lägga mig framför tvn tills älskling kommer hem, då ska vi på ultraljud och kika på vår finaste älskling och efter det ska vi storhandla. Tänkte köpa hem första paketet blöjor idag, hihi ♥ 
 


Postat av: Sara

Ååå grattis till vinsten! Lilla Theo såg söt ut med litet getskägg ;) skämt å sido, han kommer vara så fin!
Mys att gå och handla det första blöjpaketet. Det hade jag tänkt att jag skulle göra i vecka 34, men då hade han redan hunnit komma ut... :) vi hann iaf precis hämta babyskyddet - tre dagar innan han kom!!

Svar: Tack, vart så himla glad för att jag vann något. Kanske är det en liten turbebis vi väntar månne ;D Haha ja lillfisen, skägg hoppas jag vi slipper på bra många år men barnmorskan sa faktiskt att hon såg att han hade hår "inte så mycket men nog allt ser jag fjun på huvudet!" tjoade hon! Haha. Ja det är så mysigt att man börjar få ordning på allt, och vilken tur att ni hann få hem det innan iaf trots att han hade lite bråttom till världen fina Douglas. Nästa vecka tvättas alla bebiskläder och sen i typ vecka 35 packas bb-väskan, då får Theo gärna komma när han vill sen! hihi
None None

2013-04-25 @ 22:24:59
URL: http://fajndivajn.wordpress.com
Postat av: Sara

Men åå, så mys... Nä, vi får nog börja tänka på syskon till Douglas, fy vad jag tyckte det var mysigt att vara gravid, när man väl släppt alla rädslor. Vi hoppas ändå på att du får gå alla 40 veckor plus 4 dagar så det blir den 22/6... :)

Svar: Ja det är verkligen mysigt ♥ klart Douglas ska få ett litet syskon ;) och jag å bebbe har bestämt 14e! Mamma ska vinna tycker theo.
None None

2013-04-26 @ 07:51:56
URL: http://fajndivajn.wordpress.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!