Dagen som varit

Idag började dagen i skolan, jobbade på som attan så vi kunde gå hem redan vid klockan 15. Älskling mötte upp mig så gick vi till elgiganten för att hämta ut mitt nya objektiv och så passade vi på att handla hem lite nödvändigheter från ICA. 
 
Sen lagade vi mat, på menyn stod hemmagjord pizza.
 
Världens finaste älskling, som fortfarande efter 5 år ger mig pirr i magen.
 
Sen underhöll jag mig själv med att klippa av alla lappar på lillkottens kläder,
det har blivit en hel del.
 
Och så har vi storstädat. Dammsugit, skurat golv, torkat lister, dammtorkat överallt osv. Nu får jag skylla mig själv för jag har foglossningen från helvetet men fy så behövligt det var att få städat lite här hemma. Nu ska jag lägga mig och kolla tv och fortsätta tycka synd om mig själv som har så fruktansvärt ont, natti natti. 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!