Barnmorskebesök

Idag har jag och bebbo varit hos barnmorskan, sf-måttet låg på 30 och det var tydligen helt normalt för vecka 32. Mitt blodtryck var också bra, och det var så mysigt att lyssna till bebis hjärtljud. 140 slag i minuten, och alltså har det minskat en del från innan. Men det är också vanligt att det blir mindre desto närmare förlossningen man kommer. Så skönt att allt går som det ska och att bebis har det bra där inne ♥
 
Jag har en hel del i skolan just nu och både jag och älskling fyller år snart. Jag har en känsla av att tiden här kommer springa iväg. Nästa vecka är fullproppad med aktiviteter
 
Måndag: Skola och prov
Tisdag: Föreläsning på kk om förlossningen
Onsdag: Skola
Torsdag: Ultraljud ♥
Fredag: Bio med vänner (nya ironman)
Lördag: Tjej-party hos Sara
 
Jag längtar massor tills Juni men försöker även att njuta av tiden som ensam med min fina. Känns som att tiden kommer gå fort nu och sen är han helt plötsligt här och lilla familjen växer från två till tre. Lycka! 
 
En av figurerna till bebis sängmobil, den är himla fin med massa träfigurer. Och så ser man även den otroligt fina filten bebis fått i present. Det är en vacker mormorsfilt och ser ut precis så som jag önskat. Det ligger så mycket tid och kärlek bakom den som gör den extra speciell. 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!