Allmänt babbel

Tjena! 
 
Jag och bebis har haft en skön och lugn början på denna måndag och klev inte upp fören klockan var tio imorse. Men vi har hunnit rensa i garderoben och lagt alla "icke-gravid-kläder" kläder längst in och de kläder jag kan ha i fina högar längst ut i garderoben. Skönt att slippe rota bland allt varje gång, nu behöver jag bara välja mellan det som går på över magen.
 
Och så har jag varit och beställt ett objektiv nere på elgiganten, ett porträttobjektiv med mycket lägre bländartal, så jag kan ta maaaassor med fina kort på lillkotten när han kommer. De skulle få in det den här veckan så nu går jag och väntar på att de ska skicka ett sms om att det kommit. Då blir det till att öva så man får in snitsen till Juni. 
 
Vad har vi mer hittat på? Jo vi har börjat skriva en lista om vad som ska packas med ner till BB. Väskan tänker jag nog inte packa fören runt vecka 35, (alltså om typ fyra veckor?! tiden går så snabbt!) men listan har jag börjat på, dels för att behöver vi panikpacka väskan innan så kan man bara följa listan men även för att man då kan fylla på med sådant man tror är bra att ha med. Så länge kamera och mina blodpapper finns med går ju resten att ordna utifall att man glömmer något. 
 
Just nu ligger han och bökar inne i magen, vet inte om han sträcker på sig eller vad han gör men magen står rätt ut på vissa ställen ibland, hihi mammas älskade skrutt ♥
 
Nej nu ska jag hoppa in i en dusch och göra mig klar!


Postat av: Sara

Det är bra att göra en lista. Det tänkte jag göra ungefär den vecka som Douglas bestämde sig för att komma, haha! Men som sagt, det viktigaste är papper och resten kan man hämta. Skönt att han bökar runt igen! ;)

Svar: Ja hihi jag har haft sådant i åtanke, att man kanske inte får gå så länge som man hoppas. Men äsch, vi har så nära till BB och som sagt glöms något får Daniel hämta :) Ja superskönt att han är aktiv igen, men nog allt har han blivit lugnare än tidigare.
None None

2013-04-08 @ 15:32:17
URL: http://fajndivajn.wordpress.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!