66 dagar kvar

 
Ja då är det 66 dagar kvar till beräknad ankomst. Hur galet är inte det då? Jag har kommit till en fas där jag inte kan fatta att jag ska bli mamma. Det är lite kul det där, för i början kunde jag verkligen inte ta in det och det var alldeles för overkligt att tänka sig själv som mamma. Sedan smälte det där in lite och jag kunde börja förstå att jo det är vår lilla bebis som ligger där i magen och jag ska ju faktiskt bli mamma. Men nu är det en ny fas igen där det börjar närma sig och jag kan inte förstå att lilla kotten som kommer komma faktiskt är vår. Mamma Lina och pappa Daniel. Så stort för oss men så litet för resten av världen. 


Postat av: Ida

Hej Lina! Va skoj att du är med och tävlar om ett babynest och ännu roligare att vi har samma bf-datum OCH kommer från samma stad, haha. Vilken barnmorskemottagning går du till? Har du varit på nån föräldrarträff än? Ha det fint! MVH Ida

Svar: Hallå! :) Ja jag tyckte det var superskoj när jag hittade din blogg, och att så mycket var precis lika - samma stad, samma datum och ni väntar också en liten kille såg jag. Jag går på familjens hus vid folkets park. Vilken går du till?
Nej jag går tyvärr inte på några föräldraträffar för när jag skulle boka in mig var det fullt, så typiskt! Men jag ska gå på föreläsning på kk om hur det är att föda där, och det är den 23/4. Har du börjat i nån grupp?
None None

2013-04-16 @ 19:32:38
URL: http://junimama.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!