Simma och tuttproblem

Då var det måndag igen! Och Jesper är med oss hem, så får se vad vi hittar på för kul nu i veckan. Imorgon ska vi åka och bada hade jag tänkt, det är rätt skönt det där eftersom jag brukar dra iväg och simma på förmiddagarna. Då kan vi kombinera simmande med skoj, så Jesper inte tycker att det är allt för tråkigt här!
 
På tal om simmning. Förr var det ju så att man drog in magen så att man knappt kunde prata, hela tiden var medveten om hur man gick, tankarna var hela tiden "syns de nå celluliter nu?" "guppar fläsket på benen om jag springer?" "tänk om jag bara var liiite smalare, då hade jag varit nöjd" men faktum är att INGEN (nåja, i princip) glor på än. För alla är precis lika självupptagna och medvetna som du. Det är rätt så befriande att bara skita i vilket, och guppar fläsket så får det göra det, jag menar jag kan trots allt inte förhindra tyndlagen eller förändra min kropp på något sätt just i det tillfället, så varför inte ta vara på tiden och njuta? Mitt enda bekymmer just nu är att bikiniöverdelen är för liten och när jag simmar liksom "hoppar" dom ur efter ett tag, if you know what i mean. Och jag simmar på förmiddagen, då alla tävlingssimmare simmar med sådana superduper simglasögon och jag har väl snart visat mina hängisar för hela Malmös tävlingssimmare. Nog för att de säkerligen sett ett par bröst förut, men riktigt långt har jag inte kommit, kolla på magfläsket om du vill, men mina boobies vill jag välja vem som ska se.
 
Tråkigt bara när man har större storlekar, för då blir det tantbikinis och utbudet är minimalt. Så jävla konstigt med stora bröst är det ju inte, så jag fattar inte varför det ska vara så svårt att hitta bikiniöverdelar heller. Jag behöver en bikini med bra axelband och bra höjd mellan brösten. Alltså det ska vara bra stöd, inget jävla snöre över bröstvårtan bara. Tips tas tacksamt emot!
 
Nej, nu kryper jag ned i soffan och klurar lite på mitt bikiniproblem ett tag till! Mysigt med lillebror här, så ska passa på att njuta av hans sällskap.
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!