Ordbajsar

Det är rörigt just nu. Vet inte riktigt vad jag ska skriva, så borde kanske inte skriva alls. Men känner bara att det är tugnt. En anhörig har fått cancer i levern. Har gått långt, har mycket ont och hela situationen är jobbig. Att vara stöd och finnas där för Daniel, samtidigt som jag själv inte mår bra. Men jag lever på hoppet.
 
Var mysigt att komma hem och krama om mamma och Peter. Hjälpte till och målade ett par timmar, var rogivande och mysigt. Och det var lika kul att komma iväg på kryssning med min kusin. Fly verkligheten lite och bara äta gott, dricka gott och skratta åt fåniga saker. Precis som det ska vara alltså.
 
Nu ska jag och Daniel kolla på true blood och sedan blir det bums i säng. Kommer somna fort ikväll, är sjukt trött.. 
 
Min fiiiina kise!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!