Fullt upp

Ibland känns allting rätt så bra faktiskt. Saknade min kusin idag, så ringde henne för att höra hur allt var och sådär. När jag pratade med henne kände jag hur pass mycket jag saknade henne, och när hon då frågade "Lina, ska vi inte åka på en kryssning tillsammans? Dock lär det väl inte finnas tid fören till hösten..." Varpå jag sa "Men! Du är ju ledig i helgen, vi åker på lördag?!" Sagt och gjort, ett par timmar senare hade vi bokat och nu sitter jag här, fylld av längtan. Härligt spontant sådär, och det är med få personer jag skrattar så som jag gör med min kusin. Så på Fredag åker jag hem till mamma, och på lördag förmiddag hämtar min kusin mig och sedan tar vi bussen tillsammans till sthlm där färjan avgår.
 
Imorgon ska jag till "skolan", sedan ska jag uträtta lite ärenden. När älskling kommer hem så åker vi och storhandlar, ekar rätt tomt i frysen nu då vi behövde storhanda redan förra veckan. Men vi bestämde att äta ur det vi har hemma och sedan storhandla när lönen kommer istället och spara pengarna från denna lönen. Mycket duktigt gjort, men nu går det inte att klämma ut fler maträtter =) Sedan vet jag inte om jag skulle träffa Johanna för utgång eller hur det nu var, men det visar sig. Hade varit kul iallafall! 
 
På torsdag ska vi grilla med John & Sara och Jenni & Marcus. Ska också bli fantastiskt roligt då vi verkligen trivs bland dessa människorna. 
 
Hela veckan är alltså fullspäckad och jag ser fram emot varenda liten grej denna veckan. 
 
Nu - dags att sova! Natti natti. 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!