Vintern är här

Vilket väder vi fick! Snö, snö och snö överallt. Hur mysigt som helst om man frågar mig. Det var dock inte lika mysigt när jag fick ligga och puttra i 50 på motorvägen idag, men på bara den korta sträckan vi körde så skedde tre olyckor. Men det var en upplevelse det också att köra i det här vädret. 
 
Julpyntningen är uppe och första ljuset har brunnit idag, det blir så himla mysigt när man får julpynta och jag blir som ett litet barn igen och går runt i lägenheten och oooar och flyttar lite här och ändrar lite där. Sedan beundrar jag hur det ser ut och riktigt myser in julkänslan. Nästa jul har vi en liten bebis med oss som säkertligen också kommer oooa åt alla ljus som lyser <3
 
Jag undrar så vem som bor i min mage. Kommer bebis gilla rita eller ishockey? Kommer bebis bli duktig på matte eller kanske en hejare på engelska? Kommer vi få en lugn eller vild liten krabat? Kommer bebis likna mig eller Daniel, eller kanske en blandning? Kommer Jag undrar så vem bebis är, och längtar så efter att få lära känna bebis personlighet. 
 


Postat av: Sara

Mys med jul och bebis i magen! Det kommer bli en perfekt liten varelse som bor i din mage, vi ser fram emot att få träffa den! Har ni nåt arbetsnamn? <3

Svar: Ja visst <3 Nej, eller vi kallar den "ärtan" just nu. Daniel kallar den för draken, men det kan jag tyvärr inte gå med på! ;)
None None

2012-12-04 @ 07:45:03
URL: http://fajndivajn.wordpress.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!