Var det någon som sa lakrisal?

Jag måste bara berätta! Jag har ju på senaste tiden mer eller mindre knarkat lakrisal och tvingat Daniel i tid och otid gå och handla det till mig. Detta har inte alltid varit så lätt då Daniel tillslut blir grinig och skriker att det är pinsamt att handla lakrisal varje dag. (eh?) Iallafall, min kära syster börjar då helt plötsligt bete sig lite konstigt. Hon mumlar saker och vägrar upprepa vad hon sa, hon hittade på saker och var riktigt sneaky.
 
Och sen då? Sen kom detta:
 
 
Vad kunde det möjligen innehålla? Jag kunde tyda min systers handstil och jag kunde såklart lägga ihop hennes smusslande med att vi plötsligt får paket..
 
 
TADAAA! 20 stycken lakrisal, ett kort på min prinsessa och Daniel fick trötspris. (Men paketet var faktiskt till den gravida) Det är alltså Staffan som fått denna briljanta idé, att skicka ner ett stort rör med 20 stycken lakrisal till mig då jag haft cravings på det. Kortet fick en fin ram och en plats i bokhyllan. Finaste pruttan! Har jag inte de bästa personerna runt mig? Av vännerna fick vi världens gulligaste bok som man fyller i under graviditeten och av Madde och Staffan får vi godis. Hur bra?! 
 
Dessutom är det snö ute vilket gör mig till en glad tjej det också. Livet är härligt just nu! Ärtan i magen mår bra, jag mår bra och blir tjock, jag har massor med lakrisal och det är snart Jul. Kan ju inte bli så mycket bättre? 


Postat av: big

Vilken fin systet du har! <3

2012-12-17 @ 22:19:41

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!