Utbrott del femtioelva

Sitter och mumsar på lakrisal och känner att mitt sug på lakrits är så stort att jag skulle kunna äta hur mycket som helst. Tråkigt nog ska man inte äta så mycket lakrits när man är gravid så jag sitter och smågrinar för att jag inser att min dagliga dos av lakrisal snart är nådd och jag fortfarande är sugen..
 
Det kan inte vara lätt att ha en gravid sambo, jag tvingar ner Daniel på hemmakväll för jag får ett fruktansvärt sug på loka/ramlösa och lakrisal. Daniel beger sig ner och ringer mig efter bara någon minut
 
- Finns ingen loka eller ramlösa, den är slut.. 
- VADÅ INTE FINNS? KLART DET MÅSTE FINNAS?
- Nej det finns bara småflaskor, ingen stor flaska. Ska jag köpa nån sån istället?
- NEJ JAG VILL HA BUBBELVATTEN.. bröööl
- Men Lina det är väl inte mitt fel att det är slut? 
- NÄHÄ, VEMS FEL ÄR DET DÅ?
- Affärens?....
- Ja..Jag vill ha smultorn och hallonsmak. 
- Okej, en av varje då?
- Varför är du så snål!?! Jag kanske vill ha två av varje!!!
- Vill du ha det då? Du får hur många du vill, jag bara frågade.
- En av varje räcker.... Hejdå
 
Sedan ringer det igen..
- Duuuu, älskling. Lakrisalen är slut......
- VAD ÄRE DU SÄGER?! jag vet att det ska finnas, du får fanimej fråga personalen!!
- Ja det kan jag göra, men vad ska jag köpa istället då om det inte finns?
- Ingenjävlating du ska kasta ramlösan i ansiktet på han och gå därifrån då...
 
Haha alltså va? Hormon-Lina är i farten. Tur det bara är tillfälligt ;) Och tur att Daniel kom hem med både ramlösa och lakrisal, annars vet jag inte vad jag hade gjort! Injicerat salt i armen kanske? 


Postat av: Sara

Hahahaaaa Lina jag döööör! Är SÅ tacksam över att jag slapp dessa hormonsvängningar. Jag grät istället, haha! <3

Svar: Haha jaa, jag gör både och! Gråter till allt möjligt och har hormonsvängningar till och från ;) Men det hör väl till antar jag! <3
None None

2012-12-12 @ 12:46:26
URL: http://fajndivajn.wordpress.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!