Vare någon som sa lakrits?

Ja då var det snart Måndag igen då. Det betyder antagningsbesked nummer 2, och om jag ska vara helt ärlig så tror jag inte att jag kommer in. Jag har ställt in mig på att inte göra det iallafall, och sedan får vi ju se om det blir så eller inte. Annars så fortsätter jag väl bara som jag gör nu, och det känns inte lika motstridigt längre. Bara köra på i samma takt som nu och sedan se vad som händer, typ. Men jag tror helgen kommer gå fort och sedan är det måndag igen och då kan jag sluta spekulera! 
 
Annars då? Sitter och tuggar på lakritspingviner och pillar mig i naveln. Läst lite och nu tänker jag lägga mig och läsa lite mer, fast denna gången i min bok. Läser "lärjungen", en spännande kriminalroman. Första boken var grym, denna verkar vara lika bra. Ett par kvinnor hittas i sina hem nakna med halsen avskuren dam dam dam daaa... 
 
Haha nej nu ska jag sluta fnittra åt mig själv och fortsätta sura över denna FANTASTISKA dubbelmoralen som existerar i vårt avlånga land och försvinna in i min bok ett tag. Orkar liksom inte ens skriva ett långt jävla inlägg om dagens PK media, för media idag är så smutsigt så att man inte ens vet vilken ände man ska börja i.
 
Godnatt och puss och kram och sov gott och allt de dära. 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!