Gokart och aircondition

Okej, igår slog jag ett slag för den aktiva människan. Idag slår jag ett slag för soffpotatisen. Varför är det så omöjligt att ha lite självdisciplin? Jag tror att jag är för ”nöjd” med mig själv för att orka bli superwoman. Inte för att jag har gett upp mina nya mål (ingen överdriven colakonsumtion, inte käka godis varje dag hehe) men idag har jag tryckt i mig en påse chips. Och detta kan jag LOVA skedde endast för att jag inte ”borde”. Nu får det vara slut på det här tramset, jag tänker äta vad jag vill, när jag vill, men i måttliga mängder. Jag behöver inte trycka i mig skit varje dag, men om andan faller på trots att det bara är torsdag tänker jag inte hata mig själv för det. Puss på mig för den insikten!

 

Okej nu till något annat. Igår var jag, Daniel, Daniels mamma + bror och körde Gokart. Jag säger bara jesus amalia vad roligt det var! Daniel kom etta, Kristoffer tvåa, jag trea och Daniels mamma kom fyra. Jag tyckte jag gasade på rätt ordentligt, men näsa gång är jag med och slåss om andraplatsen ;) Roligast var när man hamnade lite sida vid sida med Anette, eftersom hon var snäppet sämre än mig så fick jag känna mig lite duktig när jag svischade förbi henne. Och när vi skulle ta på oss våra fina overaller så märker Anette att hon har ett gigantiskt hål mellan benen på byxorna, fy vad vi skrattade. Himla rolig syn, för när man kör gokart så sitter man rätt bredbent, men hon fick knipa som attans eftersom mannen som gav instruktioner stod precis framför henne. Men aircondition, det fick hon minsann!

 

Mosters finaste tjej. Som jag saknar dig! Det har varit helt underbart att somna med din hand knutet runt mitt finger, att få vakna till de finaste leendet, få pussa på din kind, leka med alla dina fina saker och killa dig på magen. För moster är du bäst!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!