Entré och shopping!

Idag har jag haft världens lyxdag! Började dagen med massa pussar i sängen, upp coh gjorde frukost ala hotellfrulle, sedan klädde jag på mig och gjorde mig färdig. Jag och älskling tog då bussen till Värnhem och kikade runt i affärer inne på Entré. Hittade litegrann iaf - tre linnen & ett par urtjusiga skor.

Dagens frukost/lunch, när det är lördag får man lyxa till det!

Myste kvar i soffan, och passade på att sminka mig där istället.

Älskling påväg till bussen.

Framme på entré.

Och dom urtjusiga skorna jag köpte!

 

Nu ska jag parkera rumpan i soffan och se vad det kan tänkas vara på tv, och fundera ut vad jag ska hitta på för mat idag?


 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!