Big brother & valborgstankar

Sitter och kollar på BB med älsklingen, och avnjuter ett glas av det svarta guldet (cola light, he-he). Imorgon är det valborg, och vi har inga som helst planer vilket känns lite konstigt. Förr var det ju så att man planerade långt i förväg, man valde ut en snygg outfit och drack sig full och skapade minnen med sina vänner. Men nu har jag ingen lust till att gå ut och supa, men jag har heller ingen lust att bara sitta hemma. Det är ju ändå en slags tradition att fira valborg? Men Daniels mamma har bjudit hem oss dit, och det tycker jag låter som en jättetrevlig idé! Blir väl att äta lite god mat, och sen kanske vi åker ut till djurhemmet där det blir lite brasa och umgänge!

Nu ska jag kolla klart på BB och hålla alla tummar och tår att Amandus och Hanna blir kvar så att Tenny åker ut! Ha en mysig söndag kära blögg!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!